Legume și fructe pentru o erecție


Alimentele bogate in aceste flavonoide sunt asociate cu un risc scazut al disfunctiilor erectile, scriu cercetatorii in studiul aparut recent in publicatia "American Journal of Clinical Nutrition".

Flavonoidele se gasesc in legume si fructe, si sunt cunoscute pentru efectul benefic pe care il au asupra organismului, datorita antioxidantilor aflati in compozitia biochimica a acestora.

ce să faci pentru un bărbat cu erecție cum arată penisul

O dieta bogata in flavonoide aduce beneficii echivalente cu o activitate fizica usoara, precum mersul pe jos, efectuata de la 2 la 5 ore saptamanal, anunta cercetatorii de la Universitatea Harvard si de la Universitatea din East Anglia.

Un tip de flavonoide se gaseste cu preponderenta in afine, cirese, mure, ridichi si vin rosu, pe cand alte tipuri sunt continute de citrice. Alti experti nutritionisti au declarat ca rezultatele studiului pot fi interpretate si ca raspuns al unui stil de viata sanatos in ansamblu.

cum să faci o erecție dură atașamente pentru alungirea și îngroșarea penisului

Studiul a fost facut pe un grup de 25 de mii de barbati, de varsta medie si inaintata, care au raportat in mod regulat schimbarile in dieta legume și fructe pentru o erecție incepand din In aniisi acestia au fost rugati sa isi evalueze calitatea vietii lor sexuale si a functiilor erectile. Cercetatorii au parcurs datele furnizate de participanti in toti acesti ani si au asociat consumul de fructe si legume bogate in flavonoide cu buna functionare a functiilor erectile.

Cele mai bune alimente pentru cresterea nivelului de testosteron Principalul hormon masculin - testosteronul - are, printre alte roluri, si unul foarte important in viata sexuala si in perpetuarea speciei. Barbatii care au 30 de ani pot deja sa observe indicii ale unui nivel de testosteron mai scazut, adica un libido redus, o gandire incetosata si mai putine erectii in stare de trezie, productia acestui hormon scazand odata cu inaintarea in varsta. O metoda care duce la cresterea nivelului de testosteron este includerea anumitor alimente in meniul saptamanal, iar Men's Health iti arata care sunt acestea

O dieta bogata in alimente cu un continut ridicat de flavonoide, in asociere cu activitatea fizica, au redus riscul aparitiei disfunctiilor erectile cu pana la 21 de procente, declara cercetatorii. Flavonoidele imbunatatesc circulatia sanguina, reduc tensiunea arteriala si mentin sanatatea vaselor sanguine, sporind astfel capacitatea unui barbat de a avea si a mentine o erectie, au spus cercetatorii.

produse de erecție și prețuri cum se mărește penisul în diametru și lungime

Astfel, studiul ofera un motiv un plus pentru a adopta un stil de viata sanatos," a declarat Dr.